مرتب سازی بر اساس
دسته بندی ها
روش باز کردن و بستن روکش صندلی پراید
روش باز کردن و بستن روکش صندلی پراید

بیشتر رانندگان بودجه کمی را برای اکسسوری خودرو در نظر می‌گیرند. از این رو انتخاب درست این محصولات مانند روکش صندلی اهمیت می‌یابد. به طور مثال در انتخاب روکش صندلی خودرو پارامتر های زیادی به جز جنس روکش است که باید به آن ها توجه کنید.

20712 بازدید
چند مدل از شیک ترین روکش های صندلی برای خودروهای مختلف
چند مدل از شیک ترین روکش های صندلی برای خودروهای مختلف

خرید روکش صندلی شیک و زیبا یکی از مسائل مهم برای افراد می باشد که چگونه میتوانند بهترین مدل روکش صندلی را برای خودرو خود انتخاب کنند.با ما ( مجموعه تخصصی روکش ابراهیمی ) برند ECCCO همراه باشید تا با شیک ترین روکش صندلی خودرو ها و به روز ترین محصولات مجموعه روکش صندلی ابراهیمی مطلع شوید.

5433 بازدید
مدل های مختلف روکش صندلی پژو پارس
مدل های مختلف روکش صندلی پژو پارس

انتخاب روکش صندلی اسپرت برای اتومبیل یکی از بزرگترین دغدغه های امروزی راننده هاست. با توجه به اهمیت این موضوع تصمیم گرفتیم محتوای این مقاله را به بررسی مدل های روکش صندلی اسپرت پژو پارس اختصاص دهیم. جنس، قیمت، رنگ از مهم ترین فاکتور هایی هستند که هنگام خرید روکش صندلی باید به آن ها توجه نمود. در ادامه با ما ( مجموعه تخصصی روکش ابراهیمی ) برند ECCCO همراه باشید تا به بررسی بیشتری از مدل های مختلف روکش صندلی پژو پارس بپردازیم.

1711 بازدید
همه چیز در مورد صندلی برقی خودرو
همه چیز در مورد صندلی برقی خودرو

طرز قرار گرفتن صندلی بر کنترل راننده بر ماشین تاثیر زیادی دارد. صندلی ها هم مانند خودروها پیشرفت داشته اند. برخی از خودروها دارای صندلی برقی می باشند. اینگونه که تنظیمات آن به هیچ وجه دستی نیست و با فشار دادن یک یا دو کلید تنظیم می شوند.

1598 بازدید
آموزش بستن روکش صندلی 206 و 207
آموزش بستن روکش صندلی 206 و 207

شاید بستن روکش صندلی خودرو در نگاه اول کار آسانی به چشم بیاید. اما کوچکترین اشتباه در همین کار آسان به راحتی می‌تواند زیبایی خودروی شما را از بین ببرد. نحوه بستن روکش صندلی پژو 206 به هیچ وجه کار سختی نیست. تنها چند قلق کوچک دارد که باید بدانید.

به همان اندازه که انتخاب و خرید اکسسوری هایی مانند چرم فرمان یا روکش صندلی خودرو مهم هستند، نصب آن ها نیز اهمیت دارد. در این مقاله از فروشگاه آنلاین میلادکاور نحوه بستن روکش صندلی پژو 206 را به همراه تصویر و جزئیاتی که باید بدانید گردآوری کرده‌ایم.

1471 بازدید