مرتب سازی بر اساس
دسته بندی ها
انواع بوی بد خودرو ناشی از عوامل داخلی
انواع بوی بد خودرو ناشی از عوامل داخلی

طبیعتاً چیزی به‌اندازه خودرویی که بوی بد می‌دهد، برای سرنشینان آزاردهنده نیست. تحمل بوی بد ماشین به‌خصوص در مسیر‌های طولانی گاهی از تحمل خارج می‌شود و سخت آزاردهنده به نظر می‌رسد. گاهی این بو‌ها به‌قدری تند و غیرقابل تحمل است که با پایین کشیدن شیشه ماشین نیز از بین نمی‌رود.

96 بازدید
دلایل  نصب روکش سقف داخلی خودرو و انواع آن
دلایل نصب روکش سقف داخلی خودرو و انواع آن

روکش سقف داخلی خودرو یکی از اجزای مهم خودرو است که به زیبایی و استحکام داخلی خودرو کمک می‌کند. این روکش ها علاوه بر افزایش زیبایی، محافظی برای سقف داخلی خودرو ایجاد می‌کنند. در این مقاله، به بررسی انواع طرح‌ها و مواد استفاده شده در روکش سقف داخلی خودرو می‌پردازیم و نکات کاربردی برای انتخاب و نصب و روش های نگهداری آن را بررسی می‌کنیم.

271 بازدید
انواع روکش صندلی ماشین را بشناسیم
انواع روکش صندلی ماشین را بشناسیم

به عنوان یک علاقه‌مند به خودرو، می‌دانید که روکش صندلی‌ها فقط یک وسیله جانبی سرگرم‌کننده برای زیباتر کردن فضای داخلی شما نیستند. آنها می توانند محافظ محکمی برای تودوزی صندلی های شما باشند.

85 بازدید
مدل های مختلف روکش صندلی پژو پارس
مدل های مختلف روکش صندلی پژو پارس

بسیاری از افرادی که برای خودروی خود به دنبال رو کش صندلی خودرو مناسب می باشند.در انتخاب روکش پارچه ای و یا چرم تردید داشتند و نمی دانستند کدام رنگ و جنس را برای خودروی خود انتخاب نمایند معمولا صاحبان خودرو هم برای به روز کردن خودروی خود و هم برای تغییر دکوراسیون خودرو اقدام به تعویض روکش صندلی خودرو خود می کردند.

69 بازدید
تعدادی از بهترین خودروهای دوگانه سوز ایران
تعدادی از بهترین خودروهای دوگانه سوز ایران

بسیاری از دارندگان خودرو به دلیل افزایش قیمت بنزین، به فکر خرید خودروهای تجاری دوگانه سوز هستند. بدیهی است که قیمت خودروها افزایش چشمگیری داشته و از سوی دیگر، کمیاب شدن خودروهای دوگانه سوز از سوی خودروسازان، قیمت این دسته از محصولات را بیش از پیش افزایش داده است. علاوه بر این، برخی از افراد به چنین وسایل نقلیه ای برای کار نیاز دارند زیرا آنها می توانند با هزینه های بسیار ارزان تر از بنزین کار کنند.

259 بازدید