آموزش نصب روکش صندلی خودرو
آموزش نصب روکش صندلی خودرو

امروزه بسیاری از مردم به دنبال بهترین آموزش نصب روکش صندلی خودرو هستند تا بتوانند روکش های صندلی خودرو اتومبیل خود را بدون پرداخت هزینه ای، تعویض نمایند. در این آموزش قصد داریم تا نحوه نصب روکش صندلی انواع خودرو را به شما آموزش بدهیم تا بتوانید روکش خریداری شده را به بهترین نحو نصب نمایید.


نحوه نصب انواع روکش صندلی تفاوت آنچنانی در انواع خودرو ندارد و تنها کافی است تا یکسری از قلق هایی را بلد بوده تا بتوانید به راحت ترین شکل ممکن روکش صندلی مورد نظر خود را با کمترین امکانات و در سریعترین زمان نصب نمایید. در این مقاله با ما ( مجموعه تخصصی روکش ابراهیمی ) برند ECCCO همراه باشید.

نصب روکش صندلی خودرو

روکش صندلی یکی از مهمترین و اصلی ترین تجهیزات و لوازم مورد استفاده در هر اتومبیلی می باشد که شما می توانید شیک ترین و باکیفیت ترین روکش های صندلی را به راحتی از قسمت فروشگاه وب سایت ( فروشگاه ابراهیمی ) مشاهده کرده و یکی از مناسب ترین آن را سفارش دهید. البته موضوع مهمتری که ذهن بسیاری از مردم را در خصوص استفاده از روکش صندلی خودرو به سوی خود جذب کرده است، گام های مربوط به نصب این محصولات می باشد. نصب روکش صندلی خودرو امر بسیار راحت و ساده ای است به طوری که بتوانید با جزئیات مربوط به این کار آشنا باشید. شما می توانید در این مقاله بهترین و مناسب ترین راهنمایی را برای نصب انواع روکش های صندلی به دست آورید. 

نصب روکش صندلی های جلو خودرو

در ابتدا از صندلی های جلویی شروع کرده و روکش را بر روی صندلی قرار داده و با حرکات دست خود، روکش را بر روی صندلی مرتب کنید تا تمام گوشه ها در محل اصلی خود قرار بگیرند. روکش دوم نیز بایستی به گونه ای بر روی روکش دوم واقع شود که تمام دوخت ها بر روی هم قرار بگیرند. شما می توانید کش های مربوط به روکش را نیز به زیر صندلی هدایت کرده و گره های محکمی را با آنها بزنید. اگر بتوانید کمی سلیقه و حوصله خرج کنید، می توانید به بهترین و مناسب ترین شکل ممکن اقدام به نصب روکش صندلی جلو داشته باشید. همچنین برای نصب کردن روکش تکیه گاه صندلی نیز می توانید صندلی را برگردانده و روکش را بر روی آن قرار دهید و سپس صندلی را به حالت اولیه خود باز گردانید. گره های مربوط را نیز می توانید در زیر فنر محکم کرده و به این روش به راحت ترین شکل ممکن اقدام به نصب و استفاده از روکش های صندلی مورد نظر خود داشته باشید.

نصب روکش صندلی های جلو خودرو

 

نصب روکش صندلی های عقب خودرو

مرحله اول: برای نصب پشتی روکش صندلی عقب ابتدا باید نشیمنگاه صندلی عقب را درآورده و بعد برای نصب روکش صندلی پشتی اقدام نمایید.
برای درآوردن نشیمنگاه صندلی عقب در انواع خودروها به یک صورت بوده و برای این کار باید ابتدا اگر نشیمنگاه ها به وسیله پیچ در قسمت زیره محکم شدن پیچ ها را باز کنیم که این مورد به صورت محدود و اکثراً در خودروهایی مثل ساینا و معدود خودروهای دیگر دارای پیچ می باشند که اکثر رو خودروها تنها به صورت خاری محکم شده اند.
مرحله دوم: برای خارج کردن نشیمنگاه نیاز است تا دست خود را مابین درز بین نشیمنگاه و پشتی صندلی برده و با زانو کمی به قسمت جلوی نشیمنگاه فشار آورده و همزمان دستهای خود را به سمت بالا بکشیم تا نشیمنگاه از قلاب جدا شده و به راحتی در بیاییند.
مرحله سوم: در مرحله بعد باید پیچی که بعد از باز کردن نشیمنگاه در زیر پشتی مشاهده می کنید که در دو قسمت پایین پشتی قرار دارد را باز کرده و بعد از آن پشتی را به سمت بالا هدایت کنید تا از جای خود در بیاید.

مرحله چهارم: بعد از این که پشتی را درآوردیم ابتدا از قسمت بالا و سری ها روکش را روی صندلی فیکس کرده و از پشت طناب های کشی که قراردارد را به صورت کامل میبندیم تا پارچه به صورت کامل چفت و فشرده و فیکس شود.
برای نصب روکش نشیمنگاه صندلی عقب هم باید به همین صورت اقدام نمایید.
مرحله پنجم: بعد از این که روکش نشیمنگاه و پشتی صندلی عقب را نصب نمودیم باید ابتدا پشتی را در جای خود قرار داده و پیچ هایی که در ابتدای کار در قسمت زیر قرار گرفته بود را میبندیم.
مرحله آخر: و برای جا انداختن نشیمنگاه نیز ابتدا خار هایی که در قسمت زیر نشیمنگاه قرار دارد را در جای خود قرار می دهیم و نشیمنگاه را به سمت پایین هدایت می کنیم تا در جای خود سفت و محکم شود.

نصب روکش صندلی های عقب خودرو

 

نکات مورد توجه در نصب روکش صندلی اتومبیل

افرادی که دوست دارند تا در اولین فرصت به دست آمده اقدام به نصب روکش صندلی خودرو خود داشته باشند، می توانند به یک سری از مهمترین آیتم ها توجه لازم را داشته تا بتوانند به شکل صحیح اقدام به نصب این محصولات در اتومبیل خود نمایند. از مهمترین این آیتم ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از اشیاء نوک تیز برای نصب روکش صندلی استفاده نکنید
حتما کش های مربوط به روکش صندلی ها را به شکل محکم تر گره بزنید تا روکش در جای خود به راحتی بشیند.
از بهترین و مقاوم ترین انواع روکش های صندلی برای نصب استفاده کنید.

اهمیت استفاده از روکش صندلی اتومبیل

خرید و نصب روکش صندلی خودرو از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد و شما می توانید با خرید بهترین این محصولات، صندلی های اتومبیل خود را نو نگه داشته و همچنین زیبایی باشکوهی را برای کابین اتومبیل خود به ارمغان آورید. همچنین در نظر بگیرید که نصب هر یک از انواع روکش های چرمی و پارچه ای به یک شکل بوده و شما می توانید به راحتی این محصولات را بر روی صندلی های خود نصب کنید.

نظرات شما