انتخاب بهترین لاستیک های ایرانی برای تیبا,ساینا و پراید ( بخش 1 )
انتخاب بهترین لاستیک های ایرانی برای تیبا,ساینا و پراید ( بخش 1 )

لاستیک ها بدون شک یکی از مهم ترین قطعات خودرو هستند، زیرا برای کیفیت رانندگی و ایمنی ضروری هستند. یکی از خودروهای پرطرفدار در ایران، پراید است که به طور گسترده در سراسر کشور در حال تردد است. زمانیگه بخواهید لاستیک پراید را تعویض کنید باید در بین برندهای متعدد بازار به دنبال لاستیک مناسب و باکیفیت باشید. سوالی که مطرح می شود این است که کدام برند برای پراید,ساینا و تیبا ایده آل است؟

با طراحی و تولید انواع مدل‌های پراید از قبیل پراید صبا، پراید 111، پراید 131، پراید 132، پراید 151 و ... در بازار خودرو کشور، شاهد تولید و عرضه انواع برند لاستیک پراید با ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوت هستیم که همین موضوع، انتخاب بهترین لاستیک برای پراید را برای دارندگان خودرو دشوار کرده است؛ از این‌رو اگر به دنبال انتخاب و خرید بهترین لاستیک برای پراید هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید. با ما ( مجموعه تخصصی ابراهیمی ) برند ECCCO همراه باشید.

انتخاب بهترین لاستیک برای پراید

بهترین برندهای تایر پراید از تولیدکنندگان مختلف داخلی و بین المللی همراه با ساخت انواع مدل های خودروی پراید به بازار معرفی شده است. هر نوع لاستیک دارای ویژگی های متمایز خود است. اندازه لاستیک خودرو یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب لاستیک است. لاستیک ها به طور کلی از نظر عرض، اندازه درز و رینگ، مقاومت در برابر سایش و فشار و تاریخ استفاده با یکدیگر مقایسه می شوند. لازم به ذکر است که تایرهای خاصی برای استفاده در فصل خاصی در نظر گرفته شده اند، در حالی که برخی دیگر برای استفاده در تمام فصول سال در نظر گرفته شده است. به همین دلیل هنگام انتخاب و خرید بهترین لاستیک پراید تولید داخل و خارج از کشور باید این عوامل را در نظر بگیرید.

لاستیک مناسب برای پراید

 

بهترین لاستیک برای پراید از برندهای داخلی

 

  • لاستیک یزد تایر مدل VENUS سایز 175/70/13

مجتمع صنایع لاستیک یزد یک شرکت تولید لاستیک و تیوب است که با انواع خودرو کار می کند. این شرکت تایرهای مختلف را مطابق با استانداردهای جهانی طراحی و تولید می کند. یکی از اقلام این شرکت که به عنوان برترین لاستیک پراید در بین مدل های داخلی به شمار می رود، لاستیک یزد مدل VENUS در سایز 175/70/13 می باشد. این مدل لاستیک خودرو با شاخص بار 82 و شاخص سرعت T برای استفاده در هر چهار فصل سال پیشنهاد می شود.

کشور سازنده ایران
نوع تایر تیوبلس
تکنولوژی تولید رادیال
گل VENUS
پهنا 175 میلی‌متر
فاق 70 درصد پهنا
اندازه رینگ 13 اینچ
سایر ویژگی‌ها و امکانات مقاومت بالا قدرت چنگ زنی ایده‌آلی در شرایط خیس

 

مجموعه تخصصی ابراهیمی - با تخصص و سابقه چندین ساله در تولید انواع روکش های خودرو آماده ارائه مشاوره تخصصی برای خرید بهترین روکش های اسپرت و سفارشی به شما عزیزان بدهد.

 

  • لاستیک خودرو ایران تایر مدل ADRIANA سایز 13/65/165

یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌های صنعت تایر خودرو ایران تایر است و تایر مدل آدریانا (ADRIANA) در سایزهای 13/65/165 با دو حلقه یکی از باکیفیت‌ترین محصولات آن‌ها محسوب می‌شود. این مدل لاستیک خودرو که برای رانندگی در هر چهار فصل سال استفاده می شود، مناسب برای پراید و ام وی ام 110 است. لاستیک خودرو سایز 13/65/165 از ایران تایر ADRIANA دارای قدرت چسبندگی عالی است و مصرف سوخت اتومبیل را در شرایط ایده‌آل نگه خواهد داشت.

کشور سازنده ایران
نوع تایر تیوبلس
تکنولوژی تولید رادیال
گل آدریانا ADRIANA
پهنا 165 میلی‌‌متر
فاق 65 درصد پهنا
اندازه رینگ 13 اینچ
سایر ویژگی‌ها و امکانات بدون رینگ قدرت چنگ زنی بالا در شرایط خیس جاده

 

  • لاستیک بارز مدلP601 سایز 13/70/175

گروه صنعتی بارز که انواع تایرها را با نام بارز در سایزهای مختلف تولید و به فروش می رساند، یکی از پیشگامان این صنعت محسوب می شود. بسیاری از مشتریان از لاستیک بارز مدل P601 سایز 13/70/175 با شاخص بار 82 و شاخص سرعت H به عنوان لاستیک ایده آل برای پراید یاد می کنند زیرا فرمان پذیری قوی در حین مانورهای معمول رانندگی را ارائه می دهد.

کشور سازنده ایران
نوع تایر تیوبلس
تکنولوژی تولید رادیال
گل P601
پهنا 175 میلی‌‌متر
فاق 70 درصد پهنا
اندازه رینگ 13 اینچ
سایر ویژگی‌ها و امکانات کیفیت بالا هنگام رانندگی چسبندگی بالا بر روی زمین

 

  • لاستیک خودرو گلدستون مدل 2020 سایز 13/60/175

گروه صنعتی آرتاویل تایر با نام تجاری گلدستون از بزرگترین شرکت‌های تولید تایر غرب کشور به‌حساب می‌آید که در زمینه تولید انواع لاستیک با کیفیت و زیبا در استانداردهای جهانی مشغول فعالیت است. لاستیک خودرو گلدستون مدل 2020 سایز 13/60/175 در دو حلقه با قدرت چسبندگی عالی در شرایط خیس و مصرف سوخت ایده‌آل به بازار عرضه شده است. این مدل تایر خودرو برای پراید و ام وی ام 110 پیشنهاد ایده‌آلی بوده و استفاده از آن برای چهار فصل سال مناسب خواهد بود.

کشور سازنده ایران
نوع تایر تیوبلس
تکنولوژی تولید رادیال
گل GS-2020
پهنا 175 میلی‌متر
فاق 60 درصد پهنا
اندازه رینگ 13 اینچ
سایر ویژگی‌ها و امکانات 2 عدد والف تیوبلس استیل واکس براق‌کننده لاستیک و داشبورد

 

  • لاستیک کویر تایر مدل KB16 سایز 175/60R13

یکی از تولیدکنندگان لاستیک خودرو در ایران، شرکت تایر کویر است که طیف وسیعی از لاستیک ها را در سایزهای مختلف تولید و عرضه کرده است. یکی از بهترین پیشنهادات این برند لاستیک بیابانی نوع KB16 در سایز 175/60R13 می باشد که قیمت بسیار مناسبی برای خودروهای پراید دارد. این مدل با شاخص بار 560 و شاخص سرعت 210 (H)، در دو حلقه در بازار موجود است و ممکن است در هر چهار فصل - آفتابی، بارانی و برفی مورد استفاده قرار گیرد.

کشور سازنده ایران
نوع تایر تیوبلس
تکنولوژی تولید رادیال
گل KB16
پهنا 175 میلی‌متر
فاق 60 درصد پهنا
اندازه رینگ 13 اینچ
سایر ویژگی‌ها و امکانات بدون رینگ دوام بالا و چسبندگی عالی

کویر تایر

نظرات شما