مدل های مختلف روکش صندلی پژو پارس
مدل های مختلف روکش صندلی پژو پارس

انتخاب روکش صندلی اسپرت برای اتومبیل یکی از بزرگترین دغدغه های امروزی راننده هاست. با توجه به اهمیت این موضوع تصمیم گرفتیم محتوای این مقاله را به بررسی مدل های روکش صندلی اسپرت پژو پارس اختصاص دهیم. جنس، قیمت، رنگ از مهم ترین فاکتور هایی هستند که هنگام خرید روکش صندلی باید به آن ها توجه نمود. در ادامه با ما ( مجموعه تخصصی روکش ابراهیمی ) برند ECCCO همراه باشید تا به بررسی بیشتری از مدل های مختلف روکش صندلی پژو پارس بپردازیم.

اگر دنبال روکش صندلی برای خودرو خود هستید و میخواهید مدل های مختلف آن را مشاهده کننید پیشنهاد میکنم قسمت فروشگاه سایت ما را مشاهده کنید.

روکش صندلی پژو پارس

نکاتی که مالکان خودرو پژو پارس در هنگام خرید روکش صندلی باید به آنها توجه داشته باشند.
کیفیت مرغوب و عالی پارچه یا روکش صندلی اسپرت: به جرئت می توان گفت که این مورد مهم ترین نکته ایست که هنگام خرید باید آن را در نظر گرفت. پیشنهاد ما به شما این است که در این مورد کیفیت را فدای قیمت نکنید. پرداخت مقدار بیشتر هزینه، هم ظاهر بهتری به خودرو می بخشد و هم طول عمر بیشتری به همراه می آورد.

قابل شستشو بودن: بعد از کیفیت، به قابل شستشو بودن روکش توجه کنید. یک روکش هر چقدر هم که عالی باشد بعد از هر دوره مصرف نیاز به شستشو دارد.
دوخت مرتب و منظم: اگر حساسیت زیادی نسبت به ظاهر داخلی پژو پارس خود دارید، به هنگام خرید حتما به نظم دوخت روکش صندلی اسپرت توجه کنید. نظم و ترتیب در دوخت پارچه یا چرم روکش ها، باعث میشه که گران‌تر از هزینه واقع خود به نظر برسند.
ضد حساسیت بودن چرم: اگر خود و یا اعضای خانواده به چرم حساسیت دارید بهتر است که از همان ابتدا روکش صندلی چرمی را انتخاب کنید که ضد حساسیت باشد.
ترکیب رنگ مناسب: در رابطه با این مورد توصیه می شود که به جای انتخاب رنگ های روشن و جیغ، رنگ های خنثی و تیره را انتخاب کنید. رنگ های خنثی از آن جهت که هم خیلی وابسته به مد نبوده و همواره قابل استفاده است و هم نسبت با باقی رنگ ها دیر تر تکراری می شوند. از دیدگاه دیگر رنگ های روشن بیش تر از رنگ های دیگر کثیفی را به نمایش می گذارد.

مدل های روکش صندلی اسپرت پژو پارس


‌حال که کاملا با نکات خرید روکش مناسب آشنا شده اید در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین آن ها میپردازیم:

روکش صندلی پژو پارس بالا لمسه

روکش صندلی پژو پارس بالا لمسه

 

دوخت تمیز و مرتب، برخورداری از قالب و الگوی اصلی صندلی خودرو، امکان شست و شو، ضخامت مناسب آستر و ابر و از همه مهم تر ضد حساسیت بودن آن از برجسته‌ترین مزیت های این محصول می باشد. شما می توانید روکش فوق را با وزن ۵۰۰۰ گرم، در رنگ دلخواه در این سایت سفارش دهید. جنس روکش صندلی چرم جگوار از پارچه مخمل، چرم صنعتی و پارچه جودون می باشد.

کیفیت روکش صندلی

همانطور که از نام آن پیداست این روکش از چرم صنعتی ساخته شده است. روکش ها تولید شده از چرم صنعتی ظاهر بسیار لوکس و شیکی به فضای داخلی اتومبیل می بخشد. از دیگر مزیت های فراوان این متریان می توان به ترک نخوردن، پوست نشدن و از همه مهم تر مقاومت بالای آن ها اشاره نمود. جالب است بدانید که در فصل های گرم همچون تابستان روکش صندلی چرم مازراتی بهترین گزینه است. چرا که میزان عرق کردن روی روکش های چرمی در مقایسه با روکش های فومی بسیار کمتر است.

قالب و الگو روکش صندلی

قالب و الگوی روکش صندلی چرم مازراتی نیز مانند همه روکش های دیگر مطابق با قالب صندلی سال ساخت هر اتومبیل تولید و ارسال می گردند. بنابراین روکش ها بدون ذره ای نا هماهنگی ارسال و روی صندلی ها نصب می شوند.

طراحی خاص و منحصر به فرد

دوخت و نوار موجود در طرح چرم مازراتی روکش صندلی فرصت انتخاب ترکیب های رنگی گسترده و متنوع تری در اختیار افراد می گذارد. هماهنگی بالای موجود میان رنگ نوار و دوخت جذابیت این روکش را چند برابر کرده است.
شما می توانید این محصول را با وزن ۵ کیلوگرم  در رنگ های مختلفی نظیر زرشکی، زرد، طوسی، کرم، قهوه، مشکی، مارون، سدری و قرمز خریداری کنید. نا گفته نماند که این روکش صندلی پژو پارس از قابلیت شست و شو برخوردار است. ابر به کار رفته در این کالا کیفیت بسیار بالایی دارد. با توجه به همه موارد فوق می توانید با خیال آسوده اقدام به سفارش روکش چرم مازراتی کنید.

شما میتوانید این محصولات را از قسمت فروشگاه سایت مشاهده و سفارش دهید.

تیوولی تک خط

تیوولی تک خط

تیوولی دو خط

تیوولی دو خط

تیوولی دو خط

تیوولی دو خط

روکش پارچه آلمانی

روکش صندلی پارچه آلمانی

 

روکش صندلی طرح چرم لامبورگینی

روکش صندلی طرح چرم لامبورگینی

اگر از طرفداران پروپاقرص مدل های اسپرت هستید، ما به شما روکش صندلی پژو پارس با طرح چرم لامبورگینی را پیشنهاد می کنیم. این طرح اگرچه به تازگی به بازار عرضه شده با این حال موفق شد جایگاه ویژه در این صنعت برای خود کسب کند.طراحی و دوخت شیک و منحصر به فرد در کنار برجستگی های تعبیه شده در قسمت تکیه گاه، ابر مرغوب و ضخیم ۵ تا ۷ میلی متری استفاده شده و از همه مهم تر الیاف موجود در دیسک های مستطیلی تعدادی از ویژگی های برجسته این محصول است. البته این روکش علاوه بر خودرو پژو پارس، برای ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا قابل استفاده است.

کیفیت روکش چرم لامبورگینی

از لحاظ کیفیت این محصول در رده بهترین ها و درجه یک قرار می گیرد. کیفیت بالای روکش از پوست شدن آن جلوگیری می کند. این روکش صندلی اسپرت نیز همانند روکش چرم مازراتی از جنس چرم مازراتی تولید می گردد. بنابراین تمام از مزیت های چرم صنعتی که پیش از اشاره کردیم برخوردار می باشد.
روکش فوق در انواع نوار دار و گلدوزی شده به رنگ های زرد، بنفش، آبی، مشکی، قهوه ای،مارون، کرم، قرمز، طوسی و صورتی قابل سفارش است. این روکش چرم با وجود قابلیت شست و شو، جای نگرانی برای تمیزی باقی نمی گذارد.

روکش صندلی مدل f4 برای پژو پارس

روکش صندلی مدل f4 برای پژو پارس

اگر به دنبال محصولی با قیمت و کیفیت نسبتا مناسبی هستید، این محصول بهترین گزینه پیش روی شما است. روکش مدل f4 در مقایسه با قیمت بسیار مناسب، ظاهر تمیز و دوخت منظمی دارد. برخلاف دو مدل قبلی، این روکش از جنس پارچه بوده و به راحتی قابل شستشو می باشد. روکش مدل f4 حتی برای مدل های قدیمی پژو پارس بین سال های ۸۰ الی ۹۵ نیز قابل استفاده است. این محصول بیشتر مورد توجه علاقه مندان به طرح های ساده و مینیمال واقع می گردد.

روکش صندلی طرح چرم گلبرگ

روکش صندلی طرح چرم گلبرگ

از دیگر مدل های روکش صندلی پژو پارس می توان به مدل طرح چرم گلبرگ اشاره نمود. ترکیب رنگی صورتی و قهوه ای این مدل مورد بسیاری از ماشین باز های معروف می باشد. هماهنگی ایجاد شده بین نوار و دوخت ظاهر جذاب و لوکسی به روکش بخشیده است. همانطور که از نام این مدل پیداست شما می توانید طرح گلدوزی گلبرگ را در قالب یه الگو مشاهده کنید.

شما میتوانید این محصولات را از قسمت فروشگاه سایت مشاهده و سفارش دهید.

روکش صندلی پژو پارس

روکش صندلی پژو پارس

لمسه لوزی

روکش لمسه لوزی

روکش فابریکی پژو پارس

روکش فابریکی پژو پارس

روکش فابریکی پژو پارس

روکش صندلی عقب فابریکی پژو پارس

برای تولید طرح چرم گلبرگ از ابر و آستر مرغوب با ضخامت ۴ میلی متری استفاده شده است.

روکش با طرح چرم پلیس

روکش با طرح چرم پلیس

اگر کیفیت و مقاومت بالای روکش صندلی پژو پارس ملاک اصلی شما برای خرید است، توجه شما را به این مدل جلب می کنم. چرم صنعتی استفاده شده برای تولید این محصول به هیچ عنوان دچار ترک خودگی و یا پوست شدن نخواهد شد. افزون بر این جزئییات کار شده روی روکش تقریبا تمام سلیقه ها را پوشش می دهد. روکش صندلی طرح پلیس علاوه بر پرشیا برای اتومبیل های دیگری همچون ۴۰۵ و سمند قابل استفاده است.

 

روکش چرم با طرح حسام

روکش چرم با طرح حسام

روکش صندلی طرح حسام از آن دسته مدل هایی است که بعد از مدت کوتاه عرضه محصول، تحولات قابل توجهی در بازار امروز به ارمعان آورد. اگر به دنبال روکشی با رنگ مشکی و طرح مینیمال هستید، طرح حسام گزینه ایده عالی برای شما خواهد بود. برجستگی های کار شده در ناحیه تکیه گاه،الیاف به کار رفته در دیسک های مستطیلی و آستر و ابر ضخیم ۵ الی ۷ میلی متری تعدادی از مزیت های این کالا هستند.

روکش چرم طرح ماهسون

روکش چرم طرح ماهسون

طراحی ظریف و شیک به کار برده شده در بخش میانی صندلی مورد توجه همگان قرار گرفته است. الگو و قالب کاملا استاندارد محصول باعث شده که روکش به خوبی روی صندلی های جلو و عقب فیکس شوند. طرح ماهسون نیز از چرم صنعتی تولید شده و از تمام مزیت های این متریال برخودار است.

روکش صندلی چرم با طرح فرزان

روکش صندلی چرم با طرح فرزان

از مدل های دیگر روکش صندلی پژو پارس طرح فرزان می باشد که با وزن ۵ کیلو گرم از نوع گلدوزی به بازار عرضه می گردد. با وجود قابلیت شست و شوی این محصول دیگر لازم نیست نگران تمیزی روکش خودرو خود باشید.

 

روکش چرم طرح مینا

از مشخصات بارز این مدل از روکش صندلی می توان به جنس چرم صنعتی، قابلیت شست و شو، ضد حساسیت بودن چرم آن، ابر و آستر با ضخات ۶ میلی متری و دوخت مرتب آن نام برد. در صورت تمایل می توانید محصول را با رنگ میانی قوه ای، کرم، مارون، مشکی، سفید، زرشکی، سدری و… خریداری کنید.

شما میتوانید محصولات معرفی شده فوق و مدل های دیگر را در قسمت فروشگاه سایت ( روکش صندلی ابراهیمی ) مشاهده و سفارش دهید.

 

نظرات شما