نکاتی که باید هنگام دودی کردن ماشین بدانید؟
نکاتی که باید هنگام دودی کردن ماشین بدانید؟

دودی کردن شیشه خودرو چیزی بیش از لوکس بودن است، اکثر خودروسازان برای کمک به کاهش اشعه های مضر UV و رسیدن به یک سواری راحت تر، شیشه دودی را در وسایل نقلیه جدید ارائه می کنند.در نتیجه، افزایش تمایل مالکان وسایل نقلیه مسن تر به رنگ کردن شیشه های اتومبیل خود افزایش یافته است.

با تقاضای زیاد صاحبان خودروهای جدید و قدیمی برای شیشه دودی خودرو ، ما قوانین کشور را در مورد رنگ آمیزی شیشه ها بررسی می کنیم.خواه خودتان این کار را انجام دهید یا به صورت حرفه ای ، بهتر است بدانید قوانین دودی کردن شیشه ماشین در کشور شما چیست.با ما در ( محموعه تخصصی روکش ابراهیمی ) برند ECCCO همراه ابشید.

دودی کردن غیرقانونی شیشه می تواند منجر به جریمه های سنگین و همچنین اخطار نقص شود، که منجر به بردن ماشین شما به پارکینگ های راهنمایی و رانندگی می شود که برای شما وقت و هزینه دارد.

دودی کردن شیشه خودرو چیزی فراتر از زیبایی

شیشه های دودی علاوه بر اینکه ظاهری جذاب و جدید به خودروی شما می‌دهند، مزایایی دیگری نیز دارند.برخی افراد زمان زیادی را صرف رانندگی می کنند.با این حال، این مدت رانندگی می تواند برای سلامتی شما خطرناک باشد.

شیشه های دودی می توانند از شما و اعضای خانواده تان در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت کنند.قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید مضر است.این میتواند منجر به آفتاب سوختگی، قرمزی و دیگر مشکلات پوستی شود.قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید حتی می تواند باعث سرطان شود.نور خورشید همچنین می تواند بر چشمان شما تأثیر بگذارد.

حفاظت در برابر اشعه ماوراء بنفش بیش از هر زمان دیگری مهم است.لایه اوزون کم کم در حال نازک شدن است.با نازک شدن لایه اوزون، اشعه های بیشتری از خورشید می توانند روی پوست شما تأثیر بگذارند.

در نتیجه، با دودی کردن شیشه ماشین افراد محافظت بیشتری در برابر اشعه مضر خورشید دارند.دودی کردن شیشه خودرو به روش قانونی می‌تواند هنگام رانندگی از اشعه‌های مضر خورشید جلوگیری کند.

دودی کردن شیشه خودرو چیزی فراتر از زیبایی

قوانین دودی کردن شیشه ماشین

قوانین زیادی در مورد وسایل نقلیه وجود دارد، از جمله قوانینی در مورد دودی کردن شیشه ها.به عنوان مثال، رنگ های بیش از حد تیره، دیدن داخل وسایل نقلیه را برای افسران پلیس دشوار می کند.بنابراین، رنگ های بیش از حد تیره در بسیاری از ایالت ها غیرقانونی است.

می‌توانید یک رنگ غیر بازتابنده روی شیشه جلو اعمال کنید.باید شفاف باشد و نباید مانعی برای دید مستقیم راننده به جلو ایجاد کند.

شما باید جنبه قانونی رنگ کردن شیشه های اتومبیل را بدانید، زیرا مجازات هایی در انتظار کسانی است که قانون شکنی می کنند.وقتی  پلیس متوجه شیشه‌های دودی غیرقانونی شد، شما را کنار می‌کشد و می‌گوید خودرو با قوانین کشور مطابقت ندارد.آنها ممکن است برای شما یک برگ جریمه صادر کنند.

در برخی موارد، رانندگان یا مسافران ممکن است نیاز پزشکی قانونی به شیشه های رنگی خودرو داشته باشند.در این موارد حتی زمانی که سطح رنگ شیشه خودرو با قوانین کشور مطابقت نداشته باشد، می توان آن را به دلایل پزشکی مجاز دانست.

شما لایق بهترین ها هستید: با حرفه ای ها همراه شوید

اگر می خواهید رنگ شیشه های ماشین خود را تغییر دهید، مهم است که رنگ های قانونی در کشور خود را بدانید.هنگامی که اینکار به اشتباه انجام شود، شما قانون را نقض کرده اید و ممکن است به طرق مختلف جریمه شوید.

همچنین، اگر قصد سفر با وسیله نقلیه خود را دارید، باید قوانین سایر کشورها را هم بدانید.قوانین دودی کردن شیشه ماشین ممکن است در هر کشوری متفاوت باشد.اگر خارج از کشور رانندگی می کنید و شیشه خودرو شما خیلی تاریک است، ممکن است دچار مشکل شوید، بنابراین قوانین را بدانید و از دردسر دوری کنید!

شیشه های دودی می توانند ظاهر ماشین شما را عالی جلوه دهند.با این حال، به یک نصاب عالی نیاز دارید.متخصصان ما در مجموعه ابراهیمی میتوانند در این زمینه به شما مشاوره تخصصی بدهند.بنابراین، برای ایمنی و امنیت خود، به استخدام افراد حرفه‌ای فکر کنید.تکنسین های متخصص ما در زمینه دودی کردن شیشه اطمینان حاصل می کنند که همه چیز مطابق با قوانین کشور است.اکنون با ما تماس بگیرید.

نظرات شما