چرم مصنوعی و مقاومت آن در برابر آب
چرم مصنوعی و مقاومت آن در برابر آب

چرم مصنوعی یکی از موضوعات مهم در میان طرفداران چرم جهان است. امروزه افراد زیادی هستند که در مورد این نوع مواد مصنوعی تعاریف زیادی میکنند. آنها اغلب چیزهایی را که مربوط به چرم مصنوعی است تمجید می کنند. آنها اغلب از استحکام و سختی استفاده از مواد می گویند. 

آنها در مورد اثرات ضد آب چرم مصنوعی میگویند و اینکه در تماس با H2O خواص خود را از دست نمی  دهند.

درک چرم مصنوعی ساده است. این ماده ای است که مصنوعی است و از اجزای پلاستیکی تشکیل شده است. این قطعات پلاستیکی با موادی مانند پلی اورتان، رنگ‌آمیزی و موم ترکیب شده است. در این مقاله با ما ( مجموعه تخصصی روکش ابراهیمی ) برند ECCCO همراه باشید.

 هدف از تولید چرم مصنوعی چیست؟ این برای شبیه سازی ظاهر چرم طبیعی و همچنین برای جایگزینی حس چرم طبیعی است. چرم اصل اصلا شبیه همتای مصنوعی خود نیست. به این دلیل که با تعدادی از پوست حیوانات تولید می شود. اغلب با پوست گوسفند، گاو، گاومیش و گاو .

آیا چرم مصنوعی می تواند تماس با آب را تحمل کند؟

همه چرم های مصنوعی دقیقاً یکسان نیستند. با وجود این، بخش عمده ای از آنها در برابر آب مقاوم هستند. چرم که بخشی از دسته دانه کامل است، داستان کاملاً دیگری است. متخلخل است و می تواند پس از تماس با H20 خراب شود و شکافته شود. با این حال، اگر به این نکته توجه کنید که آن را سریع خشک کنید، مشکلی نیست.

چرم مصنوعی و روش های نگهداری از آن

آب برای چرم مصنوعی مشکلی ندارد. مردم اغلب حتی از آن برای تمیز کردن چرم مصنوعی استفاده می کنند. اگر می خواهید تمیزی چرم مصنوعی را ارتقا دهید، می توانید یک ترکیب آب و صابون ملایم ایجاد کنید. برخی از افراد سفید کننده و آب را به عنوان وسیله ای برای پاک کردن لکه های سخت تر که ممکن است روی چرم مصنوعی وجود داشته باشد رقیق می کنند. اگر می خواهید چرم مصنوعی خود را در بهترین حالت نگه دارید، لازم نیست از تماس با آب ناراحت باشید. به این دلیل که آب اغلب موارد می تواند برای تمیز نگه داشتن چرم مصنوعی مفید واقع شود.

وینیل ضد آب

بسیاری از مردم این روزها مشتاق چرم های مصنوعی هستند که از وینیل ساخته شده اند. Naugahide یک نمونه شناخته شده از یک ماده "مشابه" است که برای تقلید دقیق از چرم طراحی شده است. این محصول از پارچه ای تشکیل شده است که روی آن رزین وینیل یا لاستیک پوشانده شده است. چرم Naugahide می تواند برای افرادی که در همه جا به دنبال گزینه های مصنوعی برای تحمل تماس با آب هستند عالی باشد. این یک چرم مصنوعی ضد آب است که می تواند پس از قرار گرفتن در معرض H20 بدون عیب باقی بماند. این نوع چرم در برابر ایجاد مواد مشکل ساز مانند کپک یا کپک نیز آسیب پذیر نیست.از آنجایی که این مواد می توانند به انواع مشکلات سلامتی در انسان منجر شوند، بهتر است از آنها دوری کنید. چرم مصنوعی به دلیل نوع تولید آن میتواند از بروز کپک جلوگیری کند.

چرا تماس با آب برای چرم اصیل مشکل ساز است

همیشه باید هر کاری که می توانید انجام دهید تا چرم اصل را از تماس آب دور نگه دارید. آب ماده ای است که توانایی استخراج روغن های طبیعی تشکیل دهنده چرم را دارد. اگر چرم مرطوبی دارید که شروع به خشک شدن می کند و به طور کلی خشک می شود. به مرور نسبتا ضعیف نیز خواهد شد. اگرچه بافتی سفت به خود می گیرد، اما مستعد شکستگی خواهد بود. باران یک چیز طبیعی است که این توانایی را دارد که برای همیشه چرم طبیعی را خراب کند. اگر قصد دارید برای مدتی بیرون زیر باران باشید، پس باید از همه قطعات چرمی خود محافظت کنید.

چرم گیاهی

اگر اصطلاح چرم "وگان" را می بینید، معمولاً می توانید خیالتان راحت باشد. به این دلیل که این نوع چرم در اکثر مواقع در برابر اثرات آب مقاوم است. چرم وگان هرگز با موادی که از حیوانات استخراج می شود، استفاده نمی کند.

نظرات شما