چند مدل از شیک ترین روکش های صندلی برای خودروهای مختلف
چند مدل از شیک ترین روکش های صندلی برای خودروهای مختلف

خرید روکش صندلی شیک و زیبا یکی از مسائل مهم برای افراد می باشد که چگونه میتوانند بهترین مدل روکش صندلی را برای خودرو خود انتخاب کنند.با ما ( مجموعه تخصصی روکش ابراهیمی ) برند ECCCO همراه باشید تا با شیک ترین روکش صندلی خودرو ها و به روز ترین محصولات مجموعه روکش صندلی ابراهیمی مطلع شوید.


روکش صندلی انواع خودرو ها دارای طرح های مختلفی است که ما سعی کرده ایم تمامی محصولاتی که در سایت مشاهده میکنید از اجناس با کیفیت و درجه یک باشد که هم دارای فکیفیت و هم زیبایی منحصر به فرد باشند.
در ادامه در مورد شیک ترین روکش صندلی های انواع خودرو صحبت خواهیم کرد که بتوانید برای خودرو خود روکش صندلی مورد نظر را پیدا کنید.

 

۵ مدل از شیک ترین طرح های روکش صندلی خودرو

در ادامه به صورت تخصصی در مورد هر خودرو و شیک ترین روکش صندلی انواع خودرو به صورت جزئی صحبت خواهیم کرد،
ولی به طور کل در این قسمت قصد دارم تا ۵ مدل از پرطرفدارترین و شیک ترین طرحهای روکش صندلی که برای انواع خودرو ها موجود می باشد را به شما بیان کنم.

روکش صندلی طرح وسط لوزی:

اولین طرحی که از پرطرفدارترین طرح های موجود در بازار می باشد و برای انواع خودرو تولید شده است طرح دوخت وسط لوزی است که ما در سامان روکش برای انواع خودرو این روکش صندلی را موجود کرده ایم.
جنس این روکش صندلی است چرم دلتا بوده و به صورت کامل با دختر نواخت قرمز رنگ در دور و وسط این روکش تزیین شده است.

 

روکش صندلی طرح وسط لوزی خودرو

روکش صندلی طرح یکپارچه: 

طرح بعدی که می خواهم در مورد آن صحبت کنم طرح یک پارچه می باشد که جزو طرح های بسیار پر طرفدار و همچنین بین المللی به حساب می آید.
این روکش صندلی برای خودروهای داخلی و همچنین خودروهای خارجی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
نمونه‌ای از این روکش صندلی را کشورهای اروپایی نیز مورد استفاده قرار می‌دهند و دارای رضایت درصد بالایی از مشتریان خود می باشد.
جنس این روکش صندلی از تمام چرم بوده و دارای کیفیت بالای متریال مورد استفاده قرار شده در آن می‌باشد.

روکش صندلی طرح یکپارچه خودرو

روکش صندلی طرح پرس وسط مخملی: 

از نمونه روکش های صندلی جنس پارچه ای که می توانند با روکش های صندلی چرم رقابت کند و دارای طرفدار بسیار زیادی است روکش صندلی طرح پرس مخملی می باشد که در تولید آن از دو نوع پارچه مخملی و پارچه ساده برزنتی استفاده شده است که یکسره بسیار فوق‌العاده را ایجاد نموده است.

روکش صندلی طرح پرس وسط مخملی خودرو

روکش صندلی طرح مازراتی: 

یکی از فوق‌العاده ترین طرح های روکش صندلی طرح مازراتی میباشد که اصولاً برای خودروهای دنا و همچنین خودروهای خارجی به کار می رود که طرحی بسیار خاص و فوق‌العاده بوده و از جنس چرم و همچنین با ماندگاری بسیار بالا می باشد.

این روکش صندلی در سه لایه و بسیار مقاوم تولید شده است که ما در سامان روکش نوع اصلی این روکش صندلی را با بهترین کیفیت و قیمت موجود کرده‌ایم که می توانید آن را در صفحه روکش صندلی دنا مشاهده کنید.

روکش صندلی طرح مازراتی خودرو

طرح روکش صندلی پرس افقی: 

آخرین طرحی که در مورد آن صحبت خواهیم کرد طرح روکش صندلی خط افقی می باشد که جنس تمام چرم و در ترکیب رنگی کرمی و قهوه ای تولید شده است.
جنس بسیار با کیفیتی که در این روکش صندلی استفاده شده از چرم دلتا بوده و دارای ضمانت و همچنین در فروشگاه ما موجود می باشد.

طرح روکش صندلی پرس افقی خودرو

شیک ترین روکش صندلی پراید

همانطور که میدانید خودرو پراید یکی از پرجمعیت ترین خودروهای موجود در داخل کشور می باشد و طبیعتاً از مهمترین روکش های صندلی این خودرو می باشد که ما در مجموعه روکش صندلی ابراهیمی طرح‌ های شیک ترین روکش صندلی پراید را موجود کرده‌ایم که می‌توانید آن را از طریق صفحه روکش صندلی پراید می توانید مشاهده کنید.
طرح های روکش صندلی پراید در مدل های مختلف و با کیفیت دارای تنوع های بسیار زیادی است که بیان همه آنها در این مقاله نمی گنجد ولی یک نمونه است طرح های با کیفیت و شیک برای صندلی خودروهای پراید را می توان طرح دوخت وسط سنگین بیان نمود.
 

شیک ترین روکش های صندلی پراید

شیک ترین روکش صندلی سمند

خودرو سمند نیز یکی از پرطرفدارترین خودروهای موجود در بازار داخل می باشد که همچنین این خودرو جزو تولیدات ملی به حساب می آید و ما در مجموعه روکش صندلی ابراهیمی برای این خودرو طرح های بسیار فوق‌العاده از پشت صندلی را موجود کرده‌ایم که می‌توانید برای خرید انواع طرح های آن از طریق صفحه روکش صندلی سمند اقدام نمایید.
همچنین برای این خودرو نیز طرح های بسیار زیبای در سامان روکش موجود میباشد که یکی از این طرح‌ها روکش صندلی طرح یکنواخت با ترکیب رنگی قهوه ای و مشکی می باشد که طراحی بسیار زیبا و همچنین پر طرفدار می باشد که در مجموعه روکش صندلی ابراهیمی با بهترین قیمت موجود می باشد.

شیک ترین روکش های صندلی سمند

شیک ترین روکش صندلی‌ پژو 206

وقتی اسم خودرو ۲۰۶ بیان می شود همه به یاد افراد ماشین باز و افرادی که علاقه زیادی به ماشین دارند می‌افتند که به دلیل این که اکثرا این خودرو خودروی جوان پسند بوده و بیشتر طرح های اسپرت مورد علاقه اینطور افراد قرار می‌گیرند.
ما برای اینکه صاحبان خودروهای ۲۰۶ بتوانم در انتخاب روکش صندلی راحت تر و بدون دغدغه محصول مورد نظر خود را خریداری کنند طرح های مختلف روکش صندلی با بهترین کیفیت و قیمت را موجود کرده‌ایم که می‌توانند از طریق صفحه روکش صندلی ۲۰۶ اقدام نمایند.
ولی یکی از طرح هایی که می توان از جمله طرح های همه پسند برای این خودرو حساب می آید و یکی از شیک ترین روکش صندلی ۲۰۶ به حساب می آید طرح دو خط وسط لوزی می باشد که دارای طرفدار بسیار زیادی نیز است.

شیک ترین روکش های صندلی‌ پژو 206

شیک ترین روکش صندلی دنا پلاس

خودرو دنا پلاس یکی از جدیدترین محصولات شرکت ایران خودرو بوده و افرادی که برای این خودروها قصد خرید روکش صندلی را دارم می توانند طرح های مختلفی را از این روکش صندلی در قسمت فروشگاه هین سایت مشاهده کنند.
و اما یکی از طرح های بسیار شگفت انگیز و زیبایی که برای خودرو دنا پلاس در مجموعه روکش صندلی ابراهیمی موجود می باشد طرح مازراتی است که دارای جنس چرم و بسیار فوق‌العاده بوده که به عنوان یکی از فوق‌العاده ترین و خاص ترین طرح های روکش صندلی موجود در بازار می باشد.
روکش صندلی برای خودرو دنا پلاس و دنا و همچنین تارا و آزارا قابل استفاده بوده و می توانید از آن استفاده کنید.

شیک ترین روکش های صندلی دنا پلاس
 

شیک ترین روکش صندلی تیبا

خودرو تیبا یکی دیگر از محصولات پرفروش شرکت سایپا می باشد که ما در سامان روکش طرح های بسیار زیبا و فوق‌العاده ای را برای این خودرو موجود کردیم که می توانید با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها طرح های مختلفی را مشاهده نمایید.
باما روکش صندلی که برای خودرو تیبا به شما پیشنهاد می کنم طرح لیزری می باشدکه دارای کیفیتی بالا و همچنین قیمتی بسیار مناسب می باشد.


شیک ترین روکش های صندلی تیبا

 

شیک ترین روکش صندلی ۴۰۵

و اما بی شک یکی از پرطرفدارترین خودروها و از بهترین محصولات تولیدی داخلی خودرو ۴۰۵ می‌باشد که به وفور در خیابانهای ایران می توانید این خودرو را مشاهده کنید.
مالکان این خودرو اکثراً افرادی خاص پسند و دنبال روکش های صندلی بسیار با کیفیتی هستند که می‌توانند در سامان روکش طرحهای بسیار زیبایی از روکش صندلی خودرو ۴۰۵ را مشاهده کنند.
و اما یکی از شهرهایی که برای این خودرو پیشنهاد می شود و دارای طرفدار بسیار زیادی است روکش صندلی طرح پرس وسط مربعی می باشد که از ترکیب دو رنگ کرمی و قهوه ای تولید شده و دارای کیفیتی بسیار بالا و با جنس چرم دلتا می باشد.
روکش صندلی در مجموعه روکش ابراهیمی با بهترین قیمت موجود بوده و شما می توانید آن را خریداری نمایید.


شیک ترین روکش های صندلی ۴۰۵

شیک ترین روکش صندلی پژو پارس

از خودروهای بسیار فراوان و پر طرفدار داخل کشور می‌توان پژوپارس را یاد نمود که طی سالهای تولید خود تا به اکنون مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.
روکش صندلی که می خواهم در این قسمت برای خودرو پژو پارس به شما پیشنهاد کنم روکش صندلی پارچه مخملی که یکی از زیباترین طرح های روکش صندلی خودرو برای خودرو پژو پارس می باشد بیان کنم که این پشت صندلی را به طور کمیاب و با قیمتی بالا در بازار پیدا می‌کنید ولی ما در سامانه و کش با بهترین قیمت این محصول را برای شما عزیزان فراهم آورده ایم.
 

شیک ترین روکش های صندلی پژو پارس

نظرات شما