خدمات تخصصی خودروهای آلمانی در eccco
خدمات تخصصی خودروهای آلمانی در eccco

فضای داخلی خودرو شما به اندازه نمای بیرونی آن مهم است. اینجا جایی است که بیشتر وقت خود را در حین رانندگی سپری می کنید، و اولین چیزی است که هنگام ورود به داخل آن می بینید. به همین دلیل تمیز و زیبا نگه داشتن و محافظت از آن بسیار مهم است. خدمات تخصصی فضای داخلی خودرو شرکت ECCCO می تواند به شما در انجام این کار کمک کند.

خودروهای آلمانی یکی از بهترین نوع خودروهای تولیدی در جهان میباشد که از نظر ظاهر و اندازه قطعات در نوع خود بی نظیر و خاص هستند . فضای داخلی این خودروها از نظر طراحی بسیار زیبا و خاص  بوده باید در نگهداری از آن بسیار کوشا بود. برای حفظ زیبایی و سلامت قطعات داخلی خودرو که از نظر قیمت نیز بسیار ارزشمند هستند راههای متفاوتی را میتوان انتخاب کرد. یکی از این راهها استفاده از پوشش و روکش های جذاب و زیبا در قسمت های مختلف فضای داخلی خودرو است.

مجموعه تخصصی روکش ابراهیمی با نام تجاری ECCCO خدمات تخصصی در زمینه فضای داخلی انواع خودروهای خارجی را با بهترین کیفیت برای شما ارائه میدهد.

در اینجا برخی از خدمات تخصصی را برای شما ذکر میکنیم.

1- روکش فرمان: فرمان شما یکی از مهم ترین قسمت های ماشین شما که دائما در خال لمس شدن میباشد. روکش فرمان می تواند آن را از آلودگی، عرق و روغن دستان شما محافظت کند. همچنین می تواند چسبندگی بهتری روی چرخ به شما بدهد.

روکش فرمان پورشه روکش فرمان بنز روکش فرمان آئودی

 

2- رودری خودرو: این قسمت از خودرو فضای بین درب خودرو و سرنشنان خودرو را حفظ میکند. رودری خودرو را میتوان به هر شکلی طراحی کرد. میتوان آن را بصورت سفارشی سازی با رنگ های مختلف نیز انجام داد.

رودری bmw رودری bmw

 

3- روکش صندلی: صندلی های ماشین شما یکی از مهم ترین قسمت های داخلی آن است. آنها همچنین یکی از آسیب پذیرترین قسمت ها در برابر ساییدگی هستند. روکش صندلی می تواند از صندلی های شما در برابر ریختن مایعات، لکه ها و ساییدگی محافظت کند. آنها همچنین می توانند سبکی را به فضای داخلی خودروی شما اضافه کنند.

روکش صندلی بنز

 

4- روکش سردنده خودرو: اهرم تغییر دنده خودرو قسمتی از خودرو است که دائما توسط راننده در حال لمس شدن میباشد. برای جلوگیری از تغییر رنگ و تعریق زیاد دست راننده و ایجاد چسبندگی مناسب میتوان از روکش سرنده استفاده نمود.

سردنده پورشه

 

5- سقف خودرو: هدلینر پارچه ای است که سقف فضای داخلی خودروی شما را می پوشاند. با گذشت زمان، ممکن است آسیب ببیند و شروع به افتادگی کند. تعمیر هدلاینر می تواند فضای داخلی خودروی شما را به حالت اولیه بازگرداند.

سقف خودرو bmw

 

6- تودوزی خودرو: تودوزی ماشین پوششی از جنس پارچه‌های مخصوص و چرم می‌باشد که قسمت‌هایی از خودرو مانند سقف، صندلی، فرمان و دسته دنده، داشبورد را پوشش می‌دهد و علاوه بر محافظت از آن‌ها در برابر پوسیدگی یا مشکلات احتمالی دیگر باعث زیبایی داخل خودرو می‌شود.

تودوزی خودوری بنز

7- کفپوش: کف ماشین شما قسمت دیگری است که در برابر ساییدگی آسیب پذیر است. فرش های کف می توانند فرش ماشین شما را از خاک، گل و لای و سایر زباله ها محافظت کنند. آنها همچنین به راحتی تمیز می شوند و در صورت لزوم می توان آنها را جدا کرد و جایگزین کرد.

از خدمات دیگر مجموعه ECCCO میتوان به تودوزی ، رودری ، کفپوش ، سقف ، بغل ستون ، فرمان دوختی - فابریکی ، سردنده فابریکی ، گردگیر دنده ، روکش ماشین های سنگین اشاره کرد. شما میتوان محصولات ما را در قسمت فروشگاه سایت مشاهده نمایید.

خدمات فضای داخلی خودرو راهی عالی برای محافظت از داخل خودرو و حفظ ظاهر عالی آن است. فرقی نمی‌کند به تودوزی ، رودری ، کفپوش ، سقف ، بغل ستون ، فرمان دوختی - فابریکی ، سردنده فابریکی ، گردگیر دنده ، روکش صندلی یا تعمیر آنها نیاز داشته باشید، خدماتی برای رفع نیازهای شما در دسترس است. از فضای داخلی خودرو خود غافل نشوید، امروز روی خدمات فضای داخلی خودرو سرمایه گذاری کنید و از سواری تمیزتر و راحت تر لذت ببرید.

نظرات شما